
Η Mill επεκτείνεται: Η καινοτόμα συμφωνία με Amazon και Whole Foods αλλάζει το μέλλον στη διαχείριση τροφίμων
Η Mill μπορεί να ξεκίνησε το ταξίδι της στοχεύοντας τα σύγχρονα νοικοκυριά, αλλά ο συνιδρυτής και CEO, Matt Rogers, αποκαλύπτει ότι η startup διαχείρισης αποβλήτων τροφίμων είχε εξαρχής φιλοδοξίες να επεκταθεί δυναμικά σε εμπορικούς πελάτες. Αυτή η εξέλιξη σηματοδοτεί μια νέα εποχή στην κυκλική οικονομία και την «έξυπνη» διαχείριση πόρων.
«Αυτό ήταν μέρος του σχεδίου μας από την παρουσίαση για τη χρηματοδότηση Series A», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Rogers στο TechCrunch.
Πλέον, με μια επίσημη συμφωνία «κλειδωμένη» με τους γίγαντες Amazon και Whole Foods, το σχέδιο της εταιρείας να παράγει κέρδος και αξία από τη διαχείριση των αποβλήτων τροφίμων τρίτων γίνεται ευρέως γνωστό, ανοίγοντας τον δρόμο για μια πιο βιώσιμη βιομηχανία τροφίμων.
Το φιλόδοξο πλάνο για το 2027
Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, τα Whole Foods θα εγκαταστήσουν μια προηγμένη έκδοση εμπορικής κλίμακας του κάδου αποβλήτων τροφίμων της Mill σε κάθε ένα από τα καταστήματά τους, με ορίζοντα υλοποίησης το 2027. Η καινοτόμα διαδικασία θα λειτουργεί ως εξής:
- Επεξεργασία: Οι ειδικοί κάδοι θα αλέθουν και θα αφυδατώνουν τα οργανικά απόβλητα από το τμήμα οπωροκηπευτικών.
- Οικονομία: Η διαδικασία αυτή θα μειώσει δραστικά τα δαπανηρά τέλη υγειονομικής ταφής.
- Αξιοποίηση: Ταυτόχρονα, το τελικό προϊόν θα παρέχει υψηλής ποιότητας ζωοτροφή για τους παραγωγούς αυγών της εταιρείας.
Και οι δύο αυτές στρατηγικές κινήσεις μειώνουν σημαντικά τα λειτουργικά έξοδα, αποδεικνύοντας πώς η τεχνολογία μπορεί να υπηρετήσει τη βιωσιμότητα.
Big Data και «Έξυπνη» Διαχείριση Αποβλήτων
Ένα κρίσιμο στοιχείο για τους αναγνώστες του AI Greece blog είναι η διαχείριση των δεδομένων. Οι κάδοι της Mill δεν είναι απλώς μηχανήματα· θα συλλέγουν πολύτιμα δεδομένα για να βοηθήσουν τα Whole Foods να κατανοήσουν σε βάθος τι ακριβώς πετιέται και γιατί. Αυτή η προσέγγιση data-driven βοηθά την αλυσίδα σούπερ μάρκετ να ελέγξει περαιτέρω το κόστος και να βελτιστοποιήσει τις διαδικασίες της.
«Τελικά, ο στόχος μας δεν είναι απλώς να κάνουμε τις λειτουργίες διαχείρισης αποβλήτων πιο αποτελεσματικές, αλλά και να κινηθούμε προς την πηγή του προβλήματος (upstream), ώστε να σπαταλούν πραγματικά λιγότερα τρόφιμα», ανέφερε ο Rogers, τονίζοντας τη σημασία της πρόληψης μέσω της τεχνολογίας.
Από το Nest στα Απορρίμματα: Design και Καινοτομία
Η εταιρεία ξεκίνησε να διαθέτει τους έξυπνους κάδους αποβλήτων σε νοικοκυριά πριν από μερικά χρόνια. Όπως θα περίμενε κανείς από την έμπειρη ομάδα που δημιούργησε τον έξυπνο θερμοστάτη Nest, οι συσκευές είναι εξαιρετικά καλοσχεδιασμένες και — για να χρησιμοποιήσουμε ένα κλισέ της Silicon Valley — είναι «απόλαυση στη χρήση».
Η εμπειρία χρήστη είναι τόσο προσεγμένη, που ακόμα και τα παιδιά διασκεδάζουν χρησιμοποιώντας τους κάδους κατά τη διάρκεια δοκιμών της πρώτης και δεύτερης γενιάς.
Η Στρατηγική «Δούρειος Ίππος» για B2B Πωλήσεις
Η μετάβαση από τον καταναλωτή στην επιχείρηση ήταν μια καλά μελετημένη κίνηση. «Το ξεκίνημα από τον καταναλωτή έγινε πολύ σκόπιμα, επειδή έτσι χτίζεις τις αποδείξεις, χτίζεις τα δεδομένα, το brand και την αφοσίωση», εξήγησε ο Rogers.
Είναι αξιοσημείωτο ότι πολλά στελέχη της ομάδας των Whole Foods χρησιμοποιούσαν ήδη το Mill στα σπίτια τους όταν οι δύο εταιρείες άρχισαν τις επίσημες συζητήσεις, γεγονός που διευκόλυνε την επίτευξη της συμφωνίας.
«Στην πραγματικότητα, είναι κατά κάποιο τρόπο η στρατηγική πωλήσεών μας προς τις επιχειρήσεις», συνέχισε ο Rogers. «Κάνουμε συζητήσεις με ανώτερα στελέχη στους ιδανικούς πελάτες μας και αν δεν έχουν ακόμη το Mill στο σπίτι, τους λέμε: "Ει, δοκιμάστε το Mill στο σπίτι, δείτε τι πιστεύει η οικογένειά σας". Είναι ένας σίγουρος τρόπος για να ενθουσιάσουμε τον κόσμο».
Η startup ξεκίνησε τις διαπραγματεύσεις με τα Whole Foods περίπου πριν από ένα χρόνο, σύμφωνα με τον Rogers, και πλέον ετοιμάζεται να αλλάξει τα δεδομένα στη βιομηχανία τροφίμων.