
Αυτή είναι η σημερινή έκδοση του The Download, του καθημερινού μας newsletter που προσφέρει μια δόση από το τι συμβαίνει στον κόσμο της τεχνολογίας και της καινοτομίας.
Τα AI chatbots επηρεάζουν τους ψηφοφόρους αποτελεσματικότερα από τις πολιτικές διαφημίσεις
Η τεχνητή νοημοσύνη φέρνει μια πραγματική επανάσταση στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε την πολιτική επικοινωνία, αλλάζοντας ριζικά τα δεδομένα στις εκλογικές διαδικασίες.
Τα νέα δεδομένα της έρευνας
Σύμφωνα με νέα μελέτη, η διαδραστική συνομιλία με ένα πολιτικά προκατειλημμένο μοντέλο AI αποδεικνύεται πολύ πιο αποτελεσματική από τις παραδοσιακές πολιτικές διαφημίσεις. Συγκεκριμένα:
- Η μελέτη έδειξε ότι το AI έχει τη δύναμη να ωθήσει τόσο τους Δημοκρατικούς όσο και τους Ρεπουμπλικάνους να υποστηρίξουν προεδρικούς υποψηφίους του αντίπαλου κόμματος.
- Τα αποτελέσματα αναδεικνύουν τη σημαντική δύναμη της τεχνολογικής πειθούς στη διαμόρφωση της κοινής γνώμης.
Η μεγάλη παγίδα: Ακρίβεια εναντίον Πειθούς
Ενώ τα chatbots κατάφεραν να επηρεάσουν τις απόψεις των χρηστών παραθέτοντας γεγονότα και αποδεικτικά στοιχεία, η ακρίβειά τους δεν ήταν πάντα δεδομένη. Οι ερευνητές ήρθαν αντιμέτωποι με ένα παράδοξο:
Το ανησυχητικό φαινόμενο: Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα πιο πειστικά μοντέλα ήταν συχνά αυτά που έλεγαν τα περισσότερα αναληθή πράγματα.
Ο ρόλος των LLMs στο μέλλον των εκλογών
Αυτά τα ευρήματα έρχονται να προστεθούν σε έναν αυξανόμενο όγκο ερευνών που αναδεικνύουν την τεράστια πειστική ισχύ των LLMs (Large Language Models).
Τα αποτελέσματα εγείρουν βαθιά ερωτήματα και προβληματισμούς σχετικά με το πώς το generative AI θα μπορούσε να αναδιαμορφώσει το μέλλον των εκλογών παγκοσμίως.
Διαβάστε ολόκληρη την ιστορία και την ανάλυση εδώ.
—Michelle Kim